Ací es mostren les diferències entre la revisió seleccionada i la versió actual de la pàgina.
Ambdós costats versió prèvia Revisió prèvia Següent revisió | Revisió prèvia | ||
libgdx_comunicacions [2025/03/18 22:17] enric_mieza_sanchez [Ús en app libGDX] |
libgdx_comunicacions [2025/03/18 23:13] (actual) enric_mieza_sanchez [Exercicis] |
||
---|---|---|---|
Línia 349: | Línia 349: | ||
==== Exercicis ==== | ==== Exercicis ==== | ||
<WRAP todo> | <WRAP todo> | ||
- | Implementa el servidor NodeJS indicat. | + | **Servidor i app de prova en local** |
- | Afegeix la llibreria | + | Implementa el servidor NodeJS |
- | Assegura' | + | Fes una aplicació libGDX |
</ | </ | ||
<WRAP todo> | <WRAP todo> | ||
+ | **Servidor WebSockets en producció** | ||
+ | |||
Implementa el servidor NodeJS al teu servidor públic (Proxmox). | Implementa el servidor NodeJS al teu servidor públic (Proxmox). | ||
Ajusta l' | Ajusta l' | ||
+ | |||
+ | Pots mirar de posar en producciò el servidor NodeJS amb el [[https:// | ||
+ | </ | ||
+ | |||
+ | <WRAP todo> | ||
+ | **Incorporant websockets a un joc** | ||
+ | |||
+ | Afegeix la llibreria de WebSockets al teu joc libGDX i fes que envii la posició del personatge 1 cop per segon. | ||
+ | |||
+ | Assegura' | ||
</ | </ | ||