Ací es mostren les diferències entre la revisió seleccionada i la versió actual de la pàgina.
| Ambdós costats versió prèvia Revisió prèvia Següent revisió | Revisió prèvia | ||
|
libgdx_comunicacions [2025/03/18 22:17] enric_mieza_sanchez [Ús en app libGDX] |
libgdx_comunicacions [2025/03/18 23:13] (actual) enric_mieza_sanchez [Exercicis] |
||
|---|---|---|---|
| Línia 349: | Línia 349: | ||
| ==== Exercicis ==== | ==== Exercicis ==== | ||
| <WRAP todo> | <WRAP todo> | ||
| - | Implementa el servidor NodeJS indicat. | + | **Servidor i app de prova en local** |
| - | Afegeix la llibreria | + | Implementa el servidor NodeJS |
| - | Assegura' | + | Fes una aplicació libGDX |
| </ | </ | ||
| <WRAP todo> | <WRAP todo> | ||
| + | **Servidor WebSockets en producció** | ||
| + | |||
| Implementa el servidor NodeJS al teu servidor públic (Proxmox). | Implementa el servidor NodeJS al teu servidor públic (Proxmox). | ||
| Ajusta l' | Ajusta l' | ||
| + | |||
| + | Pots mirar de posar en producciò el servidor NodeJS amb el [[https:// | ||
| + | </ | ||
| + | |||
| + | <WRAP todo> | ||
| + | **Incorporant websockets a un joc** | ||
| + | |||
| + | Afegeix la llibreria de WebSockets al teu joc libGDX i fes que envii la posició del personatge 1 cop per segon. | ||
| + | |||
| + | Assegura' | ||
| </ | </ | ||