Ací es mostren les diferències entre la revisió seleccionada i la versió actual de la pàgina.
Ambdós costats versió prèvia Revisió prèvia Següent revisió | Revisió prèvia | ||
libgdx_comunicacions [2025/03/18 19:37] enric_mieza_sanchez [Configuració] |
libgdx_comunicacions [2025/03/18 23:13] (actual) enric_mieza_sanchez [Exercicis] |
||
---|---|---|---|
Línia 198: | Línia 198: | ||
@Override | @Override | ||
public boolean onMessage(WebSocket webSocket, String packet) { | public boolean onMessage(WebSocket webSocket, String packet) { | ||
- | System.out.println(" | + | System.out.println(" |
return false; | return false; | ||
} | } | ||
Línia 204: | Línia 204: | ||
@Override | @Override | ||
public boolean onMessage(WebSocket webSocket, byte[] packet) { | public boolean onMessage(WebSocket webSocket, byte[] packet) { | ||
- | System.out.println(" | + | System.out.println(" |
return false; | return false; | ||
} | } | ||
Línia 349: | Línia 349: | ||
==== Exercicis ==== | ==== Exercicis ==== | ||
<WRAP todo> | <WRAP todo> | ||
- | Implementa el servidor NodeJS indicat. | + | **Servidor i app de prova en local** |
- | Afegeix la llibreria de WebSockets al teu joc libGDX i fes que envii la posició del nostre | + | Implementa el servidor NodeJS de l' |
+ | |||
+ | Fes una aplicació libGDX que connecti amb el servidor i envii la posició on fas un //touch// en la pantalla. Per no saturar de missatges repetitius (i innecessaris), | ||
+ | </ | ||
+ | |||
+ | <WRAP todo> | ||
+ | **Servidor WebSockets en producció** | ||
+ | |||
+ | Implementa el servidor NodeJS al teu servidor públic (Proxmox). | ||
+ | |||
+ | Ajusta l' | ||
+ | |||
+ | Pots mirar de posar en producciò el servidor NodeJS amb el [[https:// | ||
+ | </ | ||
+ | |||
+ | <WRAP todo> | ||
+ | **Incorporant websockets a un joc** | ||
+ | |||
+ | Afegeix la llibreria de WebSockets al teu joc libGDX i fes que envii la posició del personatge 1 cop per segon. | ||
Assegura' | Assegura' |