bytes.cat

La wiki d'FP d'informàtica

Eines de l'usuari

Eines del lloc


libgdx_comunicacions

Diferències

Ací es mostren les diferències entre la revisió seleccionada i la versió actual de la pàgina.

Enllaç a la visualització de la comparació

Ambdós costats versió prèvia Revisió prèvia
Següent revisió
Revisió prèvia
libgdx_comunicacions [2025/03/18 19:37]
enric_mieza_sanchez [Configuració]
libgdx_comunicacions [2025/03/18 23:13] (actual)
enric_mieza_sanchez [Exercicis]
Línia 198: Línia 198:
         @Override         @Override
         public boolean onMessage(WebSocket webSocket, String packet) {         public boolean onMessage(WebSocket webSocket, String packet) {
-            System.out.println("Message:");+            System.out.println("Message:"+packet);
             return false;             return false;
         }         }
Línia 204: Línia 204:
         @Override         @Override
         public boolean onMessage(WebSocket webSocket, byte[] packet) {         public boolean onMessage(WebSocket webSocket, byte[] packet) {
-            System.out.println("Message:");+            System.out.println("Message:"+packet);
             return false;             return false;
         }         }
Línia 349: Línia 349:
 ==== Exercicis ==== ==== Exercicis ====
 <WRAP todo> <WRAP todo>
-Implementa el servidor NodeJS indicat.+**Servidor i app de prova en local**
  
-Afegeix la llibreria de WebSockets al teu joc libGDX i fes que envii la posició del nostre personatge 1 cop per segon.+Implementa el servidor NodeJS de l'exemple. 
 + 
 +Fes una aplicació libGDX que connecti amb el servidor i envii la posició on fas un //touch// en la pantalla. Per no saturar de missatges repetitius (i innecessaris), no enviïs la posició si aquesta no ha canviat respecte del ''render'' previ. 
 +</WRAP> 
 + 
 +<WRAP todo> 
 +**Servidor WebSockets en producció** 
 + 
 +Implementa el servidor NodeJS al teu servidor públic (Proxmox). 
 + 
 +Ajusta l'aplicació perquè es pugui connectar al servidor públic. Observa la línia de connexió on s'explica com canviar de protocol ''ws:'' (Web Socket estàndard) al ''wss:'' (Web Socket Secure, sobre SSL, el seu equivalent del HTTPS). 
 + 
 +Pots mirar de posar en producciò el servidor NodeJS amb el [[https://www.npmjs.com/package/pm2|gestor de processos PM2 per a NodeJS]]. Tingues en compte que per posar en producció als ports públics com 80 o 443 et caldrà realitzar les operacions com a usuari ''root''
 +</WRAP> 
 + 
 +<WRAP todo> 
 +**Incorporant websockets a un joc** 
 + 
 +Afegeix la llibreria de WebSockets al teu joc libGDX i fes que envii la posició del personatge 1 cop per segon.
  
 Assegura't que funciona comprovant que el servidor mostra el missatge de posicionament del personatge a la seva consola. Assegura't que funciona comprovant que el servidor mostra el missatge de posicionament del personatge a la seva consola.
libgdx_comunicacions.1742326633.txt.gz · Darrera modificació: 2025/03/18 19:37 per enric_mieza_sanchez