Ací es mostren les diferències entre la revisió seleccionada i la versió actual de la pàgina.
Ambdós costats versió prèvia Revisió prèvia Següent revisió | Revisió prèvia | ||
android_sensors [2024/12/25 21:22] enric_mieza_sanchez [Exemple amb dades de l'acceleròmetre] |
android_sensors [2025/01/13 18:28] (actual) enric_mieza_sanchez [Exercici] |
||
---|---|---|---|
Línia 6: | Línia 6: | ||
* [[https:// | * [[https:// | ||
* [[https:// | * [[https:// | ||
+ | * [[Kotlin]] en aquesta wiki. | ||
- | {{tag> #Dam #DamMp08 #DamMp08Uf2 # | + | {{tag> #Dam #DamMp08 #DamMp08Uf2 # |
\\ | \\ | ||
Línia 31: | Línia 32: | ||
<tabbox Versió Kotlin> | <tabbox Versió Kotlin> | ||
+ | |||
+ | En aquesta versió apareix la clàssica herència de '' | ||
<file kotlin MainActivity.kt> | <file kotlin MainActivity.kt> | ||
Línia 63: | Línia 66: | ||
val y = event.values[1] | val y = event.values[1] | ||
val z = event.values[2] | val z = event.values[2] | ||
+ | // 1g = 9,8 m/s² , què és un valor força alt. | ||
+ | // Al fer *10 ens acostem als 100, que és el valor màxim per defecte de la ProgressBar | ||
binding.xProgressBar.progress = abs(x*10.0).toInt() | binding.xProgressBar.progress = abs(x*10.0).toInt() | ||
binding.yProgressBar.progress = abs(y*10.0).toInt() | binding.yProgressBar.progress = abs(y*10.0).toInt() | ||
Línia 75: | Línia 80: | ||
<tabbox Versió Java> | <tabbox Versió Java> | ||
+ | |||
+ | Versió amb objecte '' | ||
<file java MainActivity.java> | <file java MainActivity.java> | ||
Línia 126: | Línia 133: | ||
<WRAP todo> | <WRAP todo> | ||
Implementa una app que visualitzi els valors de l' | Implementa una app que visualitzi els valors de l' | ||
- | |||
- | Compara amb el resultat de '' | ||
Llença l'app al teu dispositiu mòbil. | Llença l'app al teu dispositiu mòbil. | ||
Línia 136: | Línia 141: | ||
{{: | {{: | ||
{{: | {{: | ||
+ | |||
+ | Substitueix els '' | ||
+ | |||
+ | Compara amb el resultat de '' | ||
</ | </ | ||
<WRAP todo> | <WRAP todo> | ||
- | **Double tap** | + | **Double |
+ | |||
+ | Normalment parlem de //tap// o //double tap// per a interaccions de " | ||
+ | |||
+ | Implementarem un detector de " | ||
+ | |||
+ | Una primera aproximació podria ser **implementar un comptador de //thuds// en cadascun dels eixos XYZ**. Hauràs d' | ||
+ | |||
+ | Assegura que al canviar la orientació (portrait/ | ||
- | Intenta implementar un detector de " | ||
</ | </ | ||