bytes.cat

La wiki d'FP d'informàtica

Eines de l'usuari

Eines del lloc


unity_ar

Diferències

Ací es mostren les diferències entre la revisió seleccionada i la versió actual de la pàgina.

Enllaç a la visualització de la comparació

Ambdós costats versió prèvia Revisió prèvia
Següent revisió
Revisió prèvia
unity_ar [2022/10/19 13:34]
carlos_marin [L'Aplicació]
unity_ar [2022/10/19 13:35] (actual)
carlos_marin [Creant el Prefab]
Línia 88: Línia 88:
 Amb aquest gameObject seleccionat ens assegurem que la seva posició i rotació a la finestra //Inspector// és tot a zero. Amb aquest gameObject seleccionat ens assegurem que la seva posició i rotació a la finestra //Inspector// és tot a zero.
  
-==== Afegim móduls i la imatge pel tracking ====+==== Afegim components i la imatge pel tracking ====
  
 Com hem dit abans, aquest AR Session Origin està pràcticament buit pel que l'haurem d'afegir el component pensat per fet track d'imatge en AR. Per això, i amb l'AR Session Origin que acabem de crear seleccionat, anirem a la finestra d'Inspector i clicarem a "Add Component", buscarem un component d'Script anomenat "AR TRacked Image Manager". i l'afegim al gameObject.  Com hem dit abans, aquest AR Session Origin està pràcticament buit pel que l'haurem d'afegir el component pensat per fet track d'imatge en AR. Per això, i amb l'AR Session Origin que acabem de crear seleccionat, anirem a la finestra d'Inspector i clicarem a "Add Component", buscarem un component d'Script anomenat "AR TRacked Image Manager". i l'afegim al gameObject. 
Línia 122: Línia 122:
 </WRAP> </WRAP>
  
-==== Creant el Prefab ====+==== Creem el Prefab ====
  
 Ara crearem el nostre prefab que serà el que s'instanciarà al moment de detectar i fer track de la imatge. Ara crearem el nostre prefab que serà el que s'instanciarà al moment de detectar i fer track de la imatge.
unity_ar.1666186442.txt.gz · Darrera modificació: 2022/10/19 13:34 per carlos_marin