Ací es mostren les diferències entre la revisió seleccionada i la versió actual de la pàgina.
Ambdós costats versió prèvia Revisió prèvia Següent revisió | Revisió prèvia | ||
libgdx_comunicacions [2024/04/15 14:44] enric_mieza_sanchez [Comunicacions en libGDX] |
libgdx_comunicacions [2024/05/03 17:47] (actual) enric_mieza_sanchez [Ús en app libGDX] |
||
---|---|---|---|
Línia 16: | Línia 16: | ||
Les realitzem mitjançant la [[https:// | Les realitzem mitjançant la [[https:// | ||
+ | |||
+ | ==== Exercicis ==== | ||
+ | |||
+ | <WRAP todo> | ||
+ | Fes un [[https:// | ||
+ | |||
+ | Implementa una crida HTTP a alguna web quan premem un botó del Dialog. | ||
+ | |||
+ | </ | ||
+ | |||
+ | |||
\\ | \\ | ||
Línia 97: | Línia 108: | ||
* Podem enviar des de qualsevol part del codi inclús des del '' | * Podem enviar des de qualsevol part del codi inclús des del '' | ||
* Per rebre dades del servidor ho fem mitjançant l' | * Per rebre dades del servidor ho fem mitjançant l' | ||
+ | |||
+ | <WRAP important> | ||
+ | El protocol WebSockets < | ||
+ | |||
+ | La variable '' | ||
+ | |||
+ | <code java> | ||
+ | socket = WebSockets.newSocket(WebSockets.toSecureWebSocketUrl(address, | ||
+ | </ | ||
+ | |||
+ | </ | ||
<file java GameScreen.java> | <file java GameScreen.java> | ||
Línia 113: | Línia 135: | ||
address = " | address = " | ||
socket = WebSockets.newSocket(WebSockets.toWebSocketUrl(address, | socket = WebSockets.newSocket(WebSockets.toWebSocketUrl(address, | ||
+ | // ULL: si és a traves de HTTPS , el protocol seria wss enlloc de ws | ||
+ | //socket = WebSockets.newSocket(WebSockets.toSecureWebSocketUrl(address, | ||
socket.setSendGracefully(false); | socket.setSendGracefully(false); | ||
socket.addListener((WebSocketListener) new MyWSListener()); | socket.addListener((WebSocketListener) new MyWSListener()); | ||
Línia 176: | Línia 200: | ||
$ cd ws1 | $ cd ws1 | ||
$ npm init | $ npm init | ||
- | $ npm install http ws | + | $ npm install http ws express uuid |
Afegeix '' | Afegeix '' |