Ací es mostren les diferències entre la revisió seleccionada i la versió actual de la pàgina.
Ambdós costats versió prèvia Revisió prèvia Següent revisió | Revisió prèvia Següent revisió Ambdós costats nova versio | ||
libgdx_comunicacions [2024/04/12 11:54] enric_mieza_sanchez [Servidor WebSockets en NodeJS] |
libgdx_comunicacions [2024/04/15 14:47] enric_mieza_sanchez [Crides HTTP estàndard] |
||
---|---|---|---|
Línia 2: | Línia 2: | ||
Aquest article ve de [[jocs libGDX]] on implementem jocs multiplataforma. | Aquest article ve de [[jocs libGDX]] on implementem jocs multiplataforma. | ||
+ | |||
+ | libGDX es programa en Java, per tant podriem emprar les llibreries estàndard de comunicació HTTP o WebSockets. Però si utilitzem les pròpies de liBGDX ens facilitarà el codi, ja que ens estalviarem la gestió dels //threads// de comunicació necessaris a [[Android]] explicats a [[Android Threads]]. | ||
Llibreries de comunicacions: | Llibreries de comunicacions: | ||
Línia 14: | Línia 16: | ||
Les realitzem mitjançant la [[https:// | Les realitzem mitjançant la [[https:// | ||
+ | |||
+ | ==== Exercicis ==== | ||
+ | |||
+ | <WRAP todo> | ||
+ | Fes un [[https:// | ||
+ | |||
+ | Implementa una crida HTTP a alguna web quan premem un botó del Dialog. | ||
+ | |||
+ | </ | ||
+ | |||
+ | |||
\\ | \\ |