bytes.cat

La wiki d'FP d'informàtica

Eines de l'usuari

Eines del lloc


libgdx_comunicacions

Diferències

Ací es mostren les diferències entre la revisió seleccionada i la versió actual de la pàgina.

Enllaç a la visualització de la comparació

Ambdós costats versió prèvia Revisió prèvia
Següent revisió
Revisió prèvia
Següent revisió Ambdós costats nova versio
libgdx_comunicacions [2024/04/12 11:54]
enric_mieza_sanchez [Servidor WebSockets en NodeJS]
libgdx_comunicacions [2024/04/15 14:47]
enric_mieza_sanchez [Crides HTTP estàndard]
Línia 2: Línia 2:
  
 Aquest article ve de [[jocs libGDX]] on implementem jocs multiplataforma. Aquest article ve de [[jocs libGDX]] on implementem jocs multiplataforma.
 +
 +libGDX es programa en Java, per tant podriem emprar les llibreries estàndard de comunicació HTTP o WebSockets. Però si utilitzem les pròpies de liBGDX ens facilitarà el codi, ja que ens estalviarem la gestió dels //threads// de comunicació necessaris a [[Android]] explicats a [[Android Threads]].
  
 Llibreries de comunicacions: Llibreries de comunicacions:
Línia 14: Línia 16:
  
 Les realitzem mitjançant la [[https://libgdx.com/wiki/networking|llibreria Networking de libGDX]] que ja ve integrada al propi //framework//. Les realitzem mitjançant la [[https://libgdx.com/wiki/networking|llibreria Networking de libGDX]] que ja ve integrada al propi //framework//.
 +
 +==== Exercicis ====
 +
 +<WRAP todo>
 +Fes un [[https://stackoverflow.com/questions/33062574/how-to-properly-implement-a-dialog-box-using-libgdx|projecte libGDX amb Dialog com el de l'exemple]].
 +
 +Implementa una crida HTTP a alguna web quan premem un botó del Dialog.
 +
 +</WRAP>
 +
 +
  
 \\ \\
libgdx_comunicacions.txt · Darrera modificació: 2024/05/03 17:47 per enric_mieza_sanchez