Ací es mostren les diferències entre la revisió seleccionada i la versió actual de la pàgina.
Ambdós costats versió prèvia Revisió prèvia | |||
libgdx_comunicacions [2025/03/18 22:20] enric_mieza_sanchez [Exercicis] |
libgdx_comunicacions [2025/03/18 23:13] (actual) enric_mieza_sanchez [Exercicis] |
||
---|---|---|---|
Línia 349: | Línia 349: | ||
==== Exercicis ==== | ==== Exercicis ==== | ||
<WRAP todo> | <WRAP todo> | ||
+ | **Servidor i app de prova en local** | ||
+ | |||
Implementa el servidor NodeJS de l' | Implementa el servidor NodeJS de l' | ||
- | Fes una aplicació libGDX que connecti amb el servidor i envii la posició on fas un //touch// en la pantalla. Per no saturar de missatges, no enviïs la posició si aquesta no ha canviat respecte del '' | + | Fes una aplicació libGDX que connecti amb el servidor i envii la posició on fas un //touch// en la pantalla. Per no saturar de missatges |
</ | </ | ||
<WRAP todo> | <WRAP todo> | ||
+ | **Servidor WebSockets en producció** | ||
+ | |||
Implementa el servidor NodeJS al teu servidor públic (Proxmox). | Implementa el servidor NodeJS al teu servidor públic (Proxmox). | ||
Ajusta l' | Ajusta l' | ||
+ | |||
+ | Pots mirar de posar en producciò el servidor NodeJS amb el [[https:// | ||
</ | </ | ||
<WRAP todo> | <WRAP todo> | ||
+ | **Incorporant websockets a un joc** | ||
+ | |||
Afegeix la llibreria de WebSockets al teu joc libGDX i fes que envii la posició del personatge 1 cop per segon. | Afegeix la llibreria de WebSockets al teu joc libGDX i fes que envii la posició del personatge 1 cop per segon. | ||