Ací es mostren les diferències entre la revisió seleccionada i la versió actual de la pàgina.
Ambdós costats versió prèvia Revisió prèvia Següent revisió | Revisió prèvia Següent revisió Ambdós costats nova versio | ||
libgdx_comunicacions [2024/04/12 11:44] enric_mieza_sanchez [Servidor WebSockets en NodeJS] |
libgdx_comunicacions [2024/04/15 14:44] enric_mieza_sanchez [Comunicacions en libGDX] |
||
---|---|---|---|
Línia 2: | Línia 2: | ||
Aquest article ve de [[jocs libGDX]] on implementem jocs multiplataforma. | Aquest article ve de [[jocs libGDX]] on implementem jocs multiplataforma. | ||
+ | |||
+ | libGDX es programa en Java, per tant podriem emprar les llibreries estàndard de comunicació HTTP o WebSockets. Però si utilitzem les pròpies de liBGDX ens facilitarà el codi, ja que ens estalviarem la gestió dels //threads// de comunicació necessaris a [[Android]] explicats a [[Android Threads]]. | ||
Llibreries de comunicacions: | Llibreries de comunicacions: | ||
Línia 251: | Línia 253: | ||
ws.on(' | ws.on(' | ||
try { | try { | ||
+ | // exemple per descoficar JSON | ||
var posData = JSON.parse(data); | var posData = JSON.parse(data); | ||
posData.id = userid; | posData.id = userid; |