bytes.cat

La wiki d'FP d'informàtica

Eines de l'usuari

Eines del lloc


jocs_libgdx

Diferències

Ací es mostren les diferències entre la revisió seleccionada i la versió actual de la pàgina.

Enllaç a la visualització de la comparació

Ambdós costats versió prèvia Revisió prèvia
jocs_libgdx [2025/02/26 21:26]
enric_mieza_sanchez [Moure el background]
jocs_libgdx [2025/02/26 22:31] (actual)
enric_mieza_sanchez [Controls Touchscreen]
Línia 327: Línia 327:
 \\ \\
  
-===== Controls Touchscreen ===== +===== Controls - Inputs ===== 
-Els controls d'entrada al joc poden ser molts+Els controls d'entrada al joc poden ser diversos
-  * Teclat (només per versions Desktop) +  * Teclat (per versions Desktop) 
-  * Pantalla+  * Pantalla (touch)
   * Acceleròmetre   * Acceleròmetre
   * Brúixola/Giròscop   * Brúixola/Giròscop
  
-Convé llegir la [[https://libgdx.com/wiki/input/polling|documentació dels controls en libGDX]].+Hi ha 2 estratègies importants per gestionar els //inputs//: 
 +  * [[https://libgdx.com/wiki/input/polling|Polling]]: durant el ''render'' podem decidir "sondejar" l'estat del dispositius. 
 +  * [[https://libgdx.com/wiki/input/event-handling|Events]]: quan es dispara un event (touchDown, keyUp, etc.) es crida a una //callback//
 + 
 + 
 +Per saber les tecles que s'han premut consulta els [[https://javadoc.io/doc/com.badlogicgames.gdx/gdx/latest/com/badlogic/gdx/Input.Keys.html|Key Code]].
  
  
jocs_libgdx.txt · Darrera modificació: 2025/02/26 22:31 per enric_mieza_sanchez