bytes.cat

La wiki d'FP d'informàtica

Eines de l'usuari

Eines del lloc


jocs_android

Diferències

Ací es mostren les diferències entre la revisió seleccionada i la versió actual de la pàgina.

Enllaç a la visualització de la comparació

Ambdós costats versió prèvia Revisió prèvia
Següent revisió
Revisió prèvia
Següent revisió Ambdós costats nova versio
jocs_android [2018/12/23 19:18]
enric_mieza_sanchez [Pilota rebotant]
jocs_android [2018/12/24 16:04]
enric_mieza_sanchez [Millorant model per disposar de diverses boles]
Línia 22: Línia 22:
     - Amagar-la (hide). En el cas que al voler amagar-la la aplicació falli, mira d'accedir a la ''SupportActionBar'' enlloc de la ''ActionBar''.     - Amagar-la (hide). En el cas que al voler amagar-la la aplicació falli, mira d'accedir a la ''SupportActionBar'' enlloc de la ''ActionBar''.
  
 +
 +==== Millorant model per disposar de diverses boles ====
 +L'objectiu ara serà crear diverses boles a la pantalla i que es moguin lliurement amb diferents velocitats. Per a dur-ho a terme, pensa que:
 +
 +  - Necessites pensar bé l'objecte ''Bola'' perquè contingui els atributs necessaris independents a cada instància.
 +  - Hauràs de crear un ArrayList de <Bola> enlloc de tenir una de sola.
 +  - Has d'associar una ''ImageView'' a cada objecte ''Bola'', i NO el pots crear des del GUI del IDE. Busca com crear una ''ImageView'' **programàticament** (//programmatically//) i afegir cadasuna d'elles al //layout// principal de l'aplicació.
 +  - El ''Timer'' ara haurà d'actualitzar la posició de cadascuna de les boles.
 +  - Fes que cada bola tingui una imatge diferent.
 +  - Intenta canviar el tamany de la boles (per exemple, passats 5 segons o després de 1000 repintades). Què passa? Quin error dona?
 +  - Intenta canviar el tamany de les boles quan arribi un //touch event// qualsevol. Funciona ara? Perquè?
 +
 +==== Col·lisions ====
 +...
  
jocs_android.txt · Darrera modificació: 2021/09/29 09:40 (edició externa)