Ací es mostren les diferències entre la revisió seleccionada i la versió actual de la pàgina.
Ambdós costats versió prèvia Revisió prèvia Següent revisió | Revisió prèvia | ||
gestio_equips_en_projectes_de_desenvolupament [2023/02/13 22:49] enric_mieza_sanchez |
gestio_equips_en_projectes_de_desenvolupament [2023/02/14 00:59] enric_mieza_sanchez icones grups |
||
---|---|---|---|
Línia 7: | Línia 7: | ||
Articles relacionats: | Articles relacionats: | ||
* [[Scrum Educatiu]] | * [[Scrum Educatiu]] | ||
+ | * [[Scrum Projecte]] | ||
* [[https:// | * [[https:// | ||
- | * [[Scrum Projecte]] | ||
- | ===== Index ===== | + | ======= Part 1 ====== |
- | * Roles in work team | + | **Index** |
- | | + | |
- | | + | |
- | * Trustfulness | + | * Creació dels equips |
- | * Assertive language | + | * Equips amb diferent nombre de membres |
- | * Outcomes and feedback | + | * Litúrgies |
- | * Thanks and Questions | + | |
===== Quants? ===== | ===== Quants? ===== | ||
**Experiència empírica: 3 és el nombre idoni.** | **Experiència empírica: 3 és el nombre idoni.** | ||
+ | |||
+ | {{mdi> | ||
+ | |||
+ | |||
* Perquè no 2? | * Perquè no 2? | ||
Línia 39: | Línia 42: | ||
Típicament donem 2 opcions: | Típicament donem 2 opcions: | ||
- | | + | |
- | | + | |
Pot convenir que el/la SM arrangi els equips per solventar possibles dificultats: | Pot convenir que el/la SM arrangi els equips per solventar possibles dificultats: | ||
Línia 69: | Línia 72: | ||
* Tot el grup-classe junt. | * Tot el grup-classe junt. | ||
* Estimació de les hores de treball de cada tasca (comporta anàlisi). | * Estimació de les hores de treball de cada tasca (comporta anàlisi). | ||
- | * Sensació de càrrega | + | * Càrrega |
* Pacte implícit, compromís amb les tasques planificades. | * Pacte implícit, compromís amb les tasques planificades. | ||
+ | |||
+ | També està el **//Daily Scrum//** i la **Retrospectiva**. | ||
+ | |||
+ | ====== Part 2 ====== | ||
+ | **Index** | ||
+ | |||
+ | * Roles in work team | ||
+ | * Tools for team management | ||
+ | * Emotional Intelligence | ||
+ | * Trustfulness | ||
+ | * Assertive language | ||
+ | * Outcomes and feedback | ||
+ | * Thanks and Questions | ||
+ | |||