Les correccions múltiples permeten proporcionar a l'alumne la possibilitat de millorar la seva feina, i també, ser més exigent amb el resultat.
Per una altre banda, redueix molt la possibilitat de còpies.
Òbviament, pot comportar un increment de feina a l'haver de corregir diverses vegades la mateixa activitat. Però es pot compensar amb un mètode ràpid de correcció, amb categories clares.
El sistema de correcció de les activitats es basa en categories:
- D (1 punt): activitat incomplerta.
- C- (4 punts): activitat complerta, però amb errors.
- C+ (6 punts): activitat complerta i operativa.
- B (8 punts): activitat complerta, operativa i realitzada de forma acurada i amb aportacions de disseny.
- A (9 punts): activitat complerta, operativa i realitzada de forma acurada i amb aportacions de disseny. A més, destaca per la qualitat o incorpora elements extra (rellevants), no esmentats en l'enunciat de l'activitat.
- A+ (10 punts): activitat complerta, operativa i realitzada de forma acurada i amb aportacions de disseny. A més, destaca per la qualitat i incorpora elements extra (rellevants), no esmentats en l'enunciat de l'activitat.