bytes.cat

La wiki d'FP d'informàtica

Eines de l'usuari

Eines del lloc


jocs_libgdx

Diferències

Ací es mostren les diferències entre la revisió seleccionada i la versió actual de la pàgina.

Enllaç a la visualització de la comparació

Ambdós costats versió prèvia Revisió prèvia
Següent revisió Ambdós costats nova versio
jocs_libgdx [2024/04/12 10:01]
enric_mieza_sanchez [Troubleshooting]
jocs_libgdx [2024/04/12 10:06]
enric_mieza_sanchez [Definicions]
Línia 37: Línia 37:
   * ''ShapeRenderer'': objecte per pintar formes geomètriques (cercles, el·lipses, rectangles, triangles, etc.   * ''ShapeRenderer'': objecte per pintar formes geomètriques (cercles, el·lipses, rectangles, triangles, etc.
   * ''BitmapFont'': objecte per pintar lletres.   * ''BitmapFont'': objecte per pintar lletres.
-  * ''Actor'': objecte tipus //widget//, que pot ser alhora un element gràfic i una entrada de dades. Exemples: SimpleTextInput, Button, Dialog, etc.+  * ''Texture'': imatge. 
 +  * ''TextureRegion'': fragment d'una imatge. 
 +  * ''Animation'': objecte per gestionar les animacions i //spritesheets//
 +  * ''Actor'': objecte tipus //widget//, que pot ser alhora un element gràfic i una entrada de dades. Exemples: Button, Dialog, TextInputListener, etc.
   * ''Stage'': objecte per renderitzar ''Actors''.   * ''Stage'': objecte per renderitzar ''Actors''.
   * ''OrtographicCamera'': objecte per traduir coordenades. Pot servir per adaptar tamanys de pantalla o per projectar en 2D una imatge 3D.   * ''OrtographicCamera'': objecte per traduir coordenades. Pot servir per adaptar tamanys de pantalla o per projectar en 2D una imatge 3D.
jocs_libgdx.txt · Darrera modificació: 2024/04/12 11:52 per enric_mieza_sanchez