Ací es mostren les diferències entre la revisió seleccionada i la versió actual de la pàgina.
jocs_en_android_libgdx [2020/01/04 18:09] enric_mieza_sanchez [Primer joc: Drops] |
jocs_en_android_libgdx [2021/09/29 09:40] |
||
---|---|---|---|
Línia 1: | Línia 1: | ||
- | ===== Jocs en Android amb libGDX ===== | ||
- | A l' | ||
- | |||
- | En aquest article utilitzarem una llibreria específica, | ||
- | |||
- | |||
- | {{tag> #FpInfor #Dam #DamMp08 #DamMp08Uf3 # | ||
- | |||
- | |||
- | ==== Primer joc: Drops ==== | ||
- | - Crea un [[https:// | ||
- | - Segueix el [[https:// | ||
- | - Mostra el joc al professor quan tinguis el cubell funcionant, però sense les gotes. Fes un commit i push al repo. | ||
- | - Mostra el joc al professor quan el tinguis acabat. | ||
- | - Afegeix les següents ampliacions: | ||
- | - Implementa un comptador de les gotes que es capturen amb el cubell. Mostra el resultat en una cantonada de la pantalla. | ||
- | - Quan una gota arriba a terra el joc s' | ||
- | - Quan s' | ||
- | - Afegeix una imatge de fons adequada (que les gotes ressaltin i no dificulti el joc). | ||
- | - Quan s' | ||
- | - Ajusta el //hit test// per tal que la gota només es consideri recollida si entra per la part de sobre del cubell (que no funcioni si venim de costat). | ||
- | - Fes un comptador que indiqui el nombre de //frames// per segon (consultar llibreria Gdx.graphics). | ||
- | - Afegeix alguna funcionalitat de collita pròpia. | ||
- | - Recorda fer commit i push a Github. | ||
- | |||
- | |||
- | ==== Crea el teu propi joc ==== | ||
- | Ja hem vist alguns llocs on aconseguir recursos lliures de copyright: | ||
- | - Imatges i // | ||
- | - Música i sons: https:// | ||
- | |||