Ací es mostren les diferències entre la revisió seleccionada i la versió actual de la pàgina.
Ambdós costats versió prèvia Revisió prèvia Següent revisió | Revisió prèvia | ||
jocs_android [2018/12/24 16:03] enric_mieza_sanchez [Millorant model per disposar de diverses boles] |
jocs_android [2018/12/24 16:45] enric_mieza_sanchez [Col·lisions] |
||
---|---|---|---|
Línia 32: | Línia 32: | ||
- Fes que cada bola tingui una imatge diferent. | - Fes que cada bola tingui una imatge diferent. | ||
- Intenta canviar el tamany de la boles (per exemple, passats 5 segons o després de 1000 repintades). Què passa? Quin error dona? | - Intenta canviar el tamany de la boles (per exemple, passats 5 segons o després de 1000 repintades). Què passa? Quin error dona? | ||
- | - Intenta canviar el tamany de les boles quan arribi un //event touch// qualsevol. Funciona ara? Perquè? | + | - Intenta canviar el tamany de les boles quan arribi un // |
+ | |||
+ | ==== Col·lisions ==== | ||
+ | Ja has fet algo similar a les col·lisions quan has controlat el rebot de la pilota als límits de la pantalla. Ara volem extendre aquest fenomen i fer que les pilotes col·lisionin entre sí. | ||
+ | |||
+ | Tingues en compte que: | ||
+ | - Ens caldrà un mètode '' | ||
+ | - Quan detectem una col·lisió, | ||
+ | - Ara estem efectuant la col·lisió un cop s'ha produït. De vegades això pot provocar efectes estranys. Seria millor canviar les velocitats //abans// que succeeixi la col·lisió. Potser convindria un mètode per precalcular el següent estat de la pilota i calcular la col·lisió en l' | ||
+ | - Pensa alguna manera de preveure si per quin costat serà la col·lisió, | ||